خرید کابل افشان 600/1000 ولت چند سیمه

در این مطلب می خواهیم در مورد خرید کابل افشان 600/1000 ولت چند سیمه اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم و همچنین با این به ویژگی و کاربرد آنها بپردازیم.

خرید کابل افشان 600/1000 ولت چند سیمه

آشنایی با انواع کابل افشان چند سیمه

آشنایی با انواع کابل افشان چند سیمه

کابل افشان یا کابل چند سیمه یک نوع کابل برقی به شمار می آید. که دارای چند رشته می باشد. کابل های افشان دارای یک هادی و یک نوع عایق هستند.

هادی کابل دارای یک رشته و تعداد بالای رشته می باشند. که دارای عایق و روکش از نوع پی وی سی می باشند. 

کابل های افشان که یک نوع از مدل های سیم ها و کابل های برقی هستند. دارای ویژگی های هستند که عبارتند از: دارای انعطاف پذیری بالای هستند و بسیار حالت پذیر هستند. دارای توان بالای هستند و به راحتی نمی شکند و در بین گروه های مشابه از قدرت و مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

همان گونه که در قسمت قبل هم اشاره شد کابل های افشان از تعداد بالای رشته های نازک هادی تولید شده اند.

به این نوع کابل ها سیم نرم هم گفته می شود. کاربرد زیاد این محصول در محیط های مسکونی و منازل می باشد و در فاصله های کوتاه کاربرد دارند و در فواصل طولانی کاربرد دارند.

کابل های افشان چند سیمه ولتاژی بین ۳۰۰ تا ۱۰۰ را تحمل می شوند.

کابل های افشان به دلیل انعطاف پذیری بالای که دارند و در نقاط خشک و نمناک کاربرد دارند. برای پمپ شناور چاه عمیق هم از این محصول استفاده می شود و همچنین برای پمپ های آب حتما این نوع کابل باید به کار برده شود‌.

کابل های افشان در دو نوع تخت و گرد توسط تولید کنندگان طراحی و ساخته می شود. مقاومت سیم ها و کابل های افشان بالا است‌. به همین علت در موارد انعطاف پذیر و در اتصالات متحرک و در تاسیسات صنعتی و ساختمان ها و موارد دیگر هم کاربرد دارد.

این محصول در مناطقی نصب می شود که خطرات ضربات مکانیکی وجود نداشته باشد.

شرکت پخش کابل افشان 600/1000 ولت چند سیمه

شرکت پخش کابل افشان 600/1000 ولت چند سیمه

در قسمت پایانی به شرکت پخش کابل 600 ولت و 1000 ولت خواهیم پرداخت. این شرکت عظیم که دارای به روز ترین تکنولوژی می باشد و امروزه جایگاه خاصی در میان صنعت گران دارد. این محصول را با ولت های مناسب و بالاترین کیفیت تولید می کند و در میان خریداران از طریق نمایندگی ها یا به صورت مستقیم از طریق شرکت پخش می نماید.

برای اطلاع از هر گونه سوال می توان به صورت حضوری و غیر حضوری به این شرکت پخش و نمایندگی مربوط به این شرکت رجوع کنید و با این محصول آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *