توزیع گسترده کابل برق افشان Fleximira

کابل برق افشان Fleximira ، کابل های منعطف ودارای انعطاف زیاد است .در ابتدا باید توضیح داد که افشان بودن به چه معناست؟ در لغت به معنای متفرق و پراکنده است ولی  در صنعت به دسته ای از سیم و کابل هایی گفته می شود که هدایت کننده آنها از نوع گروه  5 و یا 6 باشدتوزیع گسترده کابل افشان Fleximira  به دلیل ویژگی های خاص و کاربردی آن است که در ادامه به آن  می پردازیم .

 

توزیع گسترده کابل برق افشان Fleximira

کلیاتی در مورد کابل برق افشان Fleximira

کلیاتی در مورد کابل برق افشان Fleximira

  • اگر بخواهیم به کاربرد کابل و برخی ویژگی های آن بپردازیم باید گفت همان طور که پیش تر گفتیم و به آن اشاره کرده بودیم کابل ها مجموعه ای از یک یا چند سیم و یا طناب هستند که به هم پیچیده شده اندتا یک دسته واحد را به وجود بیاورند.
  • اما از کابل ها چه استفاده ای می شود؟ از کابل ها برای انتقال جریان برق به نواحی مختلف ساختمان استفاده می شود. انواع کابل برق افشان را در دو دسته  گرد و تخت می توان قرار داد.
  • از کابل برق افشان در مکان هایی مانند آشپزخانه و ادارات نیز  استفاده می شود ولی بیشترین استفاده آن برای تجهیزات دارای تحرک یا فاصله کم مثل پریزهای برق است چرا که عموما کاربرد این کابل ها در فاصله های کوتاه است. علاوه بر آن انجام کارهایی که نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارند مثل سیم کشی های خانه و … با این کابل امکان پذیراست.

       جنس هادی این کابل ها معمولا از چیست؟ باید در جواب گفت جنس آنها از مس است و محافظ این کابل ها از پلیمر است .

  •   یکی از دلایل محبوبیت کابل برق افشان نرم بودن آن است. همچنین اختلاف پتانسیل الکتریکی یا همان فشار برق کابل برق افشان بین 300 تا 500 ولت است. 
  • علاوه بر این مقاومت آن در برابر آتش زیاد است و باید مانند کابل ضد آتش (Fire Resistant  Cables)  در برابر آتش استقامت داشته باشند یکی از موارد استفاده آن در آشپزخانه است که احتمال حریق وجود دارد.
  • از انواع دیگر کابل برق افشان  می توان کابل برق افشان قدرت را نام برد که در تامین انرژی الکتریکی در محیط های باز یا بسته مثل زیر خاک ، داخل محیط ساختمان ، مصرف صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرد و یا  کابل برق افشان لاستیکی  که در  سد سازی و .. کاربرد دارد و یا حتی  می توان به کابل برق افشان دریایی اشاره کرد.

 

قیمت شگفت انگیز کابل برق افشان Fleximira

قیمت شگفت انگیز کابل برق افشان Fleximira کابل های برق افشان در انواع مختلف و با کیفیت های مختلف تولید می شوند و به همبن دلیل از نظر قیمت متفاوت هستند. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این کابل نرخ فلزی همچون مس و یا نوع افشان انتخاب شده در آن، میزان مقاومت واستحکام آن، کارخانه ای که آن را تولید کرده و حتی روکش آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *