توزیع عمده کابل افشان 5*6

توزیع عمده کابل افشان 5*6 با کیفیت های تضمین شده و همچنین قیمت های باورنکردنی انجام می شود. فروشنده محصولاتش را برای ارائه به سراسر ایران پخش می کند. از طرفی، کابل افشان وارداتی را این عرضه کننده برای موارد گوناگونی به فروش می رساند. در هر حال، جهت خرید بهترین ها، توصیه می شود تا پایان مطلب را مطالعه کنید.

توزیع عمده کابل افشان 5*6

نگاهی به صنعت کابل در جهان

نگاهی به صنعت کابل در جهان کابل مسی که به نام شاه سیم و بافه هم یاد می شوند، دارای یک یا چندین سیم می باشند که به دور هم پیچیده اند. از سویی با نگاهی به صنعت کابل در جهان، متوجه می شویم که تا چه اندازه تغییرات زیادی در این عرصه رونما گردیده است و مواد استفاده از محصول نیز چقدر گسترده تر شده است.

این محصولات برای نخستین بار در سال 1830 میلادی در صنایع کشتیرانی مورد استفاده قرار گرفت که به عنوان ابزار کار استفاده می شد؛ ولی کم کم و با کشف جریان برق و گسترش دادن آن، به عنوان اصلی ترین پخش کننده این نیروی عظیم به کار رفت.

امروزه مشاهده می کنیم که در صنایع کابل سازی، کشورهای مختلف دخیل هستند و می کوشند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار همگان قرار دهند. کابل ها در اصل انتقال دهنده جریان های فشار قوی، ضعیف و متوسط می باشند که از هادی و روکش بهره می برند. هادی آنان عموماً از فلزات مختلف به ویژه مس ساخته می شود.

اما روکش ها اغلب از مواد پلیمری تولید می گردند که مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و رطوبت دارند و به خوبی از کابل مراقبت می کنند.

شرکت وارداتی کابل افشان 5*6

شرکت وارداتی کابل افشان 5*6 از کشورهای مختلف کابل ها توسط بازرگانان وارد می شوند که این کار طبق نیاز بازار صورت می گیرد. شرکت وارداتی کابل افشان 5*6 محصولاتش را با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد؛ مثلاً كابل افشان ضد حریق را ارائه می کند که کالایی کاربردی در صنایع متعدد به شمار می رود.

از جانبی، چنین کابل هایی را توزیع کننده با مشخصات زیر ارائه می دهد:

  • دارای پنج رشته سیم
  • مقطع 6 میلیمتری
  • با هادی جنس مس
  • روکش پی وی سی
  • ضخامت عایق بالای 0.8 میلیمتر
  • ولتاژ نامی بین 300 تا 500 ولت

این محصولات را عرضه کننده به صورت تضمین شده و با استانداردهای گوناگون IEC و ISIRI ارائه می دهد. البته عرضه به صورت کلافی و قرقره ای صورت می گیرد و اغلب هم چنین کابل هایی با طول 100 متر به فروش می رسند.

اگر قصد خرید عمده بهترین کابل های افشان در این مدل را دارید، با مشاوران فروش این سایت، تماس برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *