ترکیدن ساعت rolex geneve موجب کور شدن چشم پسری شد

در سال 1967، مهندسان مرکز Electronique Horloger در نوشاتل اولین ساعت مچی کوارتز را اختراع کردند. فناوری ای که ژاپنی ها مدت زیادی از تصاحب آن نگذشتند، تا اینکه سواچ 15 سال بعد دوباره کنترل آن را به دست گرفت.
ساعت rolex geneve و کواترز الکترونیکی امسال پنجاهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. این نوآوری که انقلابی در ساعت سازی ایجاد کرد، به سال 1967 بازمی گردد، زمانی که اولین نمونه های اولیه در آزمایشگاه های نوشاتل ساخته شدند.

در دهه 1960، میکروالکترونیک در مراحل ابتدایی خود بود. ساعت‌های کوارتز بزرگ قبلاً وجود داشتند، اما مصرف آن‌ها در مقایسه با اندازه یک ساعت مچی و ظرفیت باتری‌های آن زمان بسیار زیاد بود.

اولین نمونه ها در Neuchâtel در مرکز Electronique Horloger، یکی از اجداد مرکز سوئیس برای الکترونیک و میکروتکنولوژی متولد شدند. ساخت «بتا 1» و «بتا 2» پنج سال طول کشید.

این مدل‌ها با احتیاط در مسابقه دقیق سالانه Société Suisse de Chronométrie ارائه می‌شوند. چند ماه بعد، این ساعت‌ها با کسب ده مکان برتر رقابت بین ساعت‌های سوئیسی و ژاپنی، شور و هیجانی ایجاد کردند.

ساعت

از نظر بازاریابی، صنعت سوئیس ادب خود را مورد توجه ژاپن قرار داده است. CSEM در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه گفت، با وجود این تغییر با مذاکره ضعیف، این مهندسان و دانشمندان به افزایش نوآوری‌ها ادامه دادند.

آنها پارچه و فرهنگ منحصر به فردی از الکترونیک مینیاتوری را در منطقه نوشاتل به وجود خواهند آورد. و این یک ساعت کوارتز، سواچ بود که امکان احیای ساعت سازی سوئیسی را پانزده سال بعد فراهم کرد.

CSEM روز سه شنبه رویدادی را برای جشن گرفتن این سالگرد در Microcity در نوشاتل ترتیب داد. در این برنامه: مداخله ای توسط دانیل بورل (بنیانگذار لاجیتک) و یک میز گرد در مورد چالش هایی که در رابطه با اجزای میکروالکترونیکی و دستگاه های همراه با هوش مصنوعی باید با آنها روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *