با استفاده از قهوه ترک ریو می توانید رنگ مو بسازید

یک آمار جالب وجود دارد: طبق گزارش روند بهار 2022 انجمن ملی قهوه ترک ریو، تنها در آمریکا، 517 میلیون فنجان قهوه در روز مصرف می شود.

این بدان معناست که یک آمریکایی به طور متوسط حداقل دو فنجان در روز می نوشد. این یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است، اما آیا قهوه برای شما مفید است؟

محققان و متخصصان سلامت سال‌هاست که در مورد مزایا و معایب این نوشیدنی گیج می‌کنند. اگرچه مضرات مصرف قهوه بارها و بارها در بین مردم منتشر شده است.

اما همچنان یک نوشیدنی ترجیحی برای بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر جهان است. اگر می‌پرسید که آیا باید یک فنجان دیگر بخرید یا اصلاً قهوه را کنار بگذارید، ممکن است بخواهید ابتدا این را بخوانید:

دکتر اوما نایدو – روانپزشک تغذیه و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد – در طول تحقیقات خود در مورد قهوه دریافت که در مصرف متعادل قهوه بیشتر عوارض جانبی مثبت دارد تا بد.

او به CNBC گفت: «دو تا چهار فنجان در روز یا کمتر از 400 میلی گرم کافئین توصیه می شود. نوشیدن دانه‌های قهوه تازه آسیاب شده و برشته شده تیره ممکن است مواد شیمیایی ناخواسته را در نوشیدنی شما کاهش دهد.

عوارض جانبی نامطلوب مانند اضطراب، بی خوابی، مشکلات گوارشی، تحلیل عضلانی، اعتیاد، فشار خون بالا، ضربان قلب سریع، خستگی، تکرر ادرار و فوریت، تنها زمانی رخ می دهد که شما در دوزهای بالاتر نوشیدنی مصرف می کنید.

به خاطر داشته باشید که قهوه برای همه مناسب نیست، بنابراین تصمیم گیری در مورد میزان مصرف کافئین نیز به تحمل خود فرد بستگی دارد.

اگر قهوه پس از مصرف آن به معده شما احساس لرزش می دهد، ممکن است ایده خوبی باشد که فنجان را کنار بگذارید.

قبلاً درباره اینکه قهوه چقدر می تواند برای شما مضر باشد، شنیده اید، اما قسمت های خوب آن چطور؟ تحقیقات نشان می دهد که مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد.

آنتی اکسیدان ها مهم هستند زیرا از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و ممکن است از رگ های خونی مغز در برابر انسداد محافظت کنند – خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *