بازار فروش کابل افشان 3*10

به علت کیفیت بسیار بالا و قابلیت انعطاف کابل افشان 3*10  بازار فروش آن بسیار داغ است شما نیز می توانید برای خرید این محصول به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق سایت ما اقدام کنید تا بهترین و با کیفیت ترین کابل را به صورت قرقره یی و یا متری تهیه کنید.

بازار فروش کابل افشان 3*10

اطلاعات تخصصی کابل افشان 3*10

اطلاعات تخصصی کابل افشان 3*10  کابل افشان از مجموعه چند سیم تک رشته ای به وجود آمده است. یکی از قابلیت های این کابل معمولا اندازه پذیر بودن آن است

کابل افشان در صنعت کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد جنس سیم درون آن از هادی می‌باشد و از آن بهره مند است هادی درون این کابل نازک است و معمولاً از جنس مس می باشد و روی عایق کابل پی وی سی می باشد.

کابل افشان معمولاً برای فاصله های کوتاه استفاده می‌شود و به عنوان کابلی در وسایل الکتریکی ماشین آلات، لوازم خانگی بخش‌های آب و مراکز توزیع کاربرد دارد.

فرکانس تولید شده توسط کابل افشان کم می باشد و علاوه بر این نسبت به سیم‌های دیگر مقاوم‌تر است.

قابلیت انعطاف پذیری کابل افشان باعث شده تا بتواند به شکل های مختلفی تبدیل شود و برای مصارف مختلفی به کار گرفته شود.

یکی از مناسب ترین کارهایی که برای سیم کشی خانه و پمپ‌های چاه به کار گرفته می‌شود کابل افشان ۳ در ۱۰ می باشد.

کابل افشان 3*10 معمولاً در بسته بندی های مختلفی از جمله قرقره و کلاف عرضه می‌شود و نحوه سفارش آن معمولاً به صورت قرقره یا متری می باشد.

یکی از قابلیت‌های كابل افشان تک فاز این است که می‌تواند در دمای منفی ۵ تا مثبت ۵۰ درجه انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و همچنین می تواند جریان حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ وات را عبور دهد.

نوع هادی مس موجود در این ۳۰ معمولاً از کلاس پنج می باشد.

سفارش عمده کابل افشان 3*10

سفارش عمده کابل افشان 3*10  شرکت ما توانسته با استفاده از علم و فناوری روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین انواع سیم و کابل های افشان را تولید کند و در سایزبندی های متفاوتی عرضه نماید عرضه این کابل ها معمولا به صورت مستقیم امکان پذیر است.

کابل های تولید شده توسط شرکت ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و انعطاف پذیری بالای آن بدون هیچ گونه آسیبی زبان زد خاص و عام می باشد و متقابلا به مصرف‌کننده آنها بالاست.

شما می‌توانید برای سفارش عمده كابل 6*3 و کابل افشان 3*10 از طریق وبسایت ما اقدام کنید و این محصول را برای خود تهیه کنید و از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *