اویشن کوهی ایلام طول عمر شما را افزایش می دهد

در حالی که درست غذا خوردن اویشن کوهی ایلام برای خوش اندام شدن در این فصل بهار بسیار مهم است، هیچ چیز به اندازه عرق کردن تمام عرق کردن احساس نمی کند.

وزن تعطیلات، فقدان انگیزه و هر چیز دیگری را که امسال مانع شما شده است را از بین ببرید. اکنون زمان آن فرا رسیده است و ما تمرین HIIT عالی را برای شما آماده کرده ایم تا کارها را به حرکت درآورید.

تمرین HIIT زیر یک تمرین 15 – 30 – 45 – 30 – 15 است، به این معنی که شما 5 بار از طریق دنباله زیر حرکت خواهید کرد. بار اول، هر تمرین را به مدت 15 ثانیه انجام خواهید داد.

این یک تمرین سریع است. اگر بین هر دور فقط 30 ثانیه استراحت کنید، باید حدود 14 دقیقه طول بکشد تا آن را کامل کنید. با انرژی و انگیزه بهینه وارد این تمرین شوید.

اویشن

در هر راند سخت کار کنید و تا انتها پیش بروید. ذهن و بدن شما از شما تشکر خواهند کرد.

مزایای سلامتی پیازچه شما را متقاعد می کند که این چاشنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

پیازچه مربوط به پیاز و سیر است و سرشار از فیبر رژیمی، پروویتامین A، ویتامین K و فلاونوئیدها است. آنها می توانند خطر سرطان را کاهش دهند، سلامت قلب را بهبود بخشند و التهاب را درمان کنند.

محتوای فیبر آنها ممکن است مشکلات گوارشی را نیز تسکین دهد.پیازچه با نام علمی Allium schoenoprasum به همان خانواده سیر، موسیر، پیازچه و پیاز چینی تعلق دارد.

آنها گیاهانی چند ساله هستند و عمدتاً در چندین بخش از اروپا، آسیا و آمریکای شمالی یافت می شوند.

آنها گیاهی هستند که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شوند. و این گیاه مقدار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *