استفاده از کوره ذوب فلزات کوچک برای تهیه 20 نوع از بهترین غذاهای دنیا

کوره های کوپولا ابزار ارجح برای فرآیندهای ذوب در ریخته گری فلزات آهنی هستند. معماری ساده و مستحکم است، اما ملاحظات اضافی باید برای تهویه ایمن و کنترل انتشار گازهای گلخانه ای در نظر گرفته شود. اغلب، بالای شفت گنبد با یک فیلتر ابتکاری طراحی شده برای حذف ذرات از زباله های گازی پوشیده می شود.

کوره ذوب فلزات کوچک بر اساس اصولی کاملاً متفاوت با نسخه کوپولا کار می کنند. آنها از عناصر گرمایش سیم پیچی استفاده می کنند که در داخل یک بوته یا در دیواره های خود محفظه گرمایش یکپارچه شده اند. اینها انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کنند که از طریق مواد با درجات یکنواختی حرارتی برجسته تابش می شود.

محدود کردن استفاده از سوخت های قابل احتراق در یک تأسیسات، به ویژه برای کاربردهای معمول ذوب، به عملکرد روزانه ایمن تر برای پرسنل و قطعات تبدیل می شود.

سیم پیچ های القایی مارپیچی مهندسی شده از فلزات و سرامیک های نسوز گرمایشی باعث افزایش طول عمر و سازگاری خوب با کنترل های اضافی می شوند. چرخه حرارتی را می توان خودکار کرد و کنترل های اضافی را می توان برای کاهش تولید و انتشار بخارات سمی فلز در کوره های ذوب فلز اعمال کرد.

کوره

کوره های صنعتی که برای تبدیل یک منبع انرژی به انرژی حرارتی استفاده می شود، در طیف وسیعی از صنایع، از نفت و گاز، پلاستیک و صنایع شیمیایی استفاده می شود. این طیف گسترده از صنایع نتیجه کاربردهای گسترده ای است که بخاری های صنعتی می توانند برای آنها استفاده شوند، مانند آنیل، تف جوشی و آزمایش مواد.

کوره های لوله ای با گاز یا برق تغذیه می شوند و از آنجایی که بسیار پربازده هستند اما نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند، محبوب هستند.

این نوع کوره صنعتی بسیار پرکاربرد است و قابلیت آنیل کردن، سخت شدن و عملیات حرارتی را در میان سایر فرآیندها دارد. کوره‌های لوله‌ای که اغلب برای نمونه‌های کوچک‌تر استفاده می‌شوند، یک روش مؤثر برای گرم کردن هستند، زیرا اجازه تغییر سریع دما را می‌دهند و دمای کنترل‌شده را در کل کوره فراهم می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *