استفاده از پتو سربازی نمدی موجب تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر می شود

پتوهای نخی در برابر شستشو مقاوم هستند و از تشکیل مواد حساسیت زا در رختخواب می کاهند. آنها به دلیل ساختار هوا و سبکی که دارند برای خواب تابستانی ایده آل هستند.

بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ممکن است برای زمستان نیز مناسب باشند. امکان یافتن پتوهای پشمی سبک و سنگین هم وجود دارد. اگر در منطقه ای هستید که زمستان های سختی دارد، محصولی که باید انتخاب کنید پتوهای پشمی است.

مهمترین مزیت پتو سربازی نمدی یا پتوهای برقی این است که به شما این امکان را می دهند که به صورت دستی دما را مطابق با سطح راحتی شخصی خود تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید دمای خواب خود را به دلخواه تنظیم کنید و از خوابی راحت و راحت لذت ببرید. هرگز نباید لحاف یا هر پتوی دیگری را روی پتوی برقی قرار دهید و البته آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

بریتیش ایرویز شروع به استفاده از پتوهایی در پروازهای بین لندن و نیویورک کرده است که وقتی مسافران احساس اضطراب می کنند، رنگ آن تغییر می کند. با استفاده از این اپلیکیشن، شرکت هواپیمایی می تواند به راحتی روحیه مسافران را مشاهده کند.

پتو

رنگ پتوی تکنولوژیکی مذکور در صورت عصبی و مضطرب بودن شخصی که از آن استفاده می کند قرمز می شود و زمانی که فرد استراحت می کند به رنگ آبی در می آید. این پتو چند هفته پیش در پرواز لندن نیویورک با تایید مسافران آزمایش شد.

نتایج به شرکت اطلاعات مهمی برای کمک به سازماندهی زمان غذا، تسهیل سفر برای مسافران و بهبود تجربه پرواز آنها داد. در پتوی فناوری پیشرفته، حسگرهای عصبی به نام «حلقه‌های خلقی مبتنی بر علم» تعبیه شده است که به فیبر نوری مرتبط هستند و امواج مغزی کاربر را اندازه‌گیری می‌کنند.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه مطبوعاتی خود تأکید می‌کند که مانند این «پتوی شادی»، این فناوری راه دیگری را به آنها پیشنهاد می‌کند تا تشخیص دهند چه چیزهایی مسافران را هنگام خواب در طول پرواز آزار می‌دهند، میزان نور مورد نیاز هنگام غذا خوردن و وضعیت صندلی. که در آن راحت ترند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *