استفاده از اسباب بازی دخترانه جدید برای ساخت موشک و فرستادن به فضا توسط چین

احتمالاً بسیاری از کودکی اسباب بازی مورد علاقه خود را دارند که همه با دقت آن را به عنوان خاطره ای از شادترین و مهم ترین اتفاقاتی که زمانی برای آنها رخ داده است نگه می دارند.

اسباب بازی دخترانه جدید ، خرس های عروسکی، خرگوش های گوش دراز، نوزادان جوان با لباس های شاداب، هواپیمای مدل اول یا یک ماشین کنترل از راه دور …. چنین اسباب بازی را در دستان خود بگیرید و خاطرات لمس کننده بلافاصله در سر شما جاری می شود، اندوه جزئی شما را از فهمیدن نجات می دهد.

که دوران کودکی رفته و دیگر برنمی گردد. اما برای ما “تکه ای از شادی” به شکل اسباب بازی مورد علاقه ما و خاطره ای از خودمان باقی می گذارد. من اسباب بازی های زیادی دارم من همه آنها را دوست دارم و به خوبی از آنها مراقبت می کنم.

اسباب بازی

هر کدام از آنها داستان ظاهری منحصر به فرد خود را در زندگی من دارند. اما من می خواهم در مورد اسباب بازی مورد علاقه ام به شما بگویم. این یک بچه گربه کوچک به نام پانکا است. او اهل ایالات متحده آمریکا است. من و مامان، بابا و من تصادفی این نام را برای او نیاوردیم، زیرا نام اصلی و اصلی او Pounce است که در انگلیسی به معنای “پنجه” است.

این اسباب بازی را پدرم به من داد و وقتی من فقط دو سال داشتم توسط همکارانش به او داده شد. ما از آن زمان جدایی ناپذیر بودیم. پانکا کوچک است و به راحتی در کف دست شما جای می گیرد. فقط دم آویزان خواهد شد. ساخته شده از پارچه مخمل مانند نرم. بچه گربه قهوه ای روشن و تقریباً شکلاتی است.

بینی و شکمش سفید است و روی پنجه هایش جوراب های روشنی دارد. گوش های آن کوچک، نوک تیز هستند، مثلث های سفید اضافه می کنند. چشمان سیاه کوچک مانند مهره به نظر می رسند و با علاقه به همه نگاه می کنند. دم پانکا بلند و نازک است. شکمش پر از توپ های کوچک و خش خش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *