اختراع موتور برقی که می تواند پرواز کند

شرکت یاماها موتور در حال برنامه ریزی برای افزایش نسبت مدل های الکتریکی خود در فروش جهانی به 20 درصد در سال 2035 و 90 درصد در سال 2050 است. دوچرخه های برقی و هیبریدی های گازی-الکتریکی جایگزین مدل های اصلی شرکت صنایع سنگین کاوازاکی به ژاپن خواهند شد.

در کشور های تولید کننده قیمت موتور برقی بسیار متناسب تر از سایر کشور هایی است که در حال فروش این محصول پرطرفدار هستند.

اما موانع زیادی بر سر راه کربن زدایی موتورسیکلت ها باقی مانده است. نصب موتورسیکلت با مقدار زیادی باتری برای بهبود حداکثر برد رانندگی ماشین‌های با شارژ کامل ضروری است.

اما گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، زیرا چارچوب یک موتورسیکلت به طور قابل توجهی کوچک‌تر از قسمت موتور یک خودرو است. یک مشکل اضافی وزن است. باتری بیشتر مسافت کمتری را طی می کند.

با توجه به قیمت‌های بالای فعلی سلول‌ها، بارگیری بیش از حد موتورسیکلت‌ها با باتری، مزیت ارائه یک نوع حمل‌ونقل ارزان‌تر از خودرو را تضعیف می‌کند. افزایش قیمت ممکن است بر فروش نیز تأثیر بگذارد.

فروش موتور سیکلت در ژاپن در سال 2021 به 416000 دستگاه رسید که نسبت به 10 سال قبل 6.5 درصد کاهش داشت. برای حل این مشکلات، نسل بعدی باتری تمام حالت جامد به عنوان یک راه حل فشرده برای افزایش حداکثر برد رانندگی در مدل های الکتریکی پیش بینی شده است.

هوندا در حال حاضر روی این نوع باتری برای خودروها کار می کند و به دنبال استفاده از این فناوری در تجارت موتورسیکلت خود است. تاکوچی گفت: «ما باید از طریق توسعه فناوری پیشرفته بر تعدادی از چالش‌ها غلبه کنیم.

در بسیاری از کشورهای در حال ظهور، موتور سیکلت وسیله حمل و نقل ترجیحی است. یکی از مقامات ارشد هوندا خاطرنشان کرد: «موتورسیکلت ها به عنوان وسیله حمل و نقل روزانه استفاده می شوند.

بنابراین مدل های گران قیمت فروش خوبی ندارند. “ما باید با در نظر گرفتن سبک زندگی کاربران با دقت پیش برویم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *