آب معدنی بدون فلوراید هیچ وقت مانده نمی شود

همیشه آب معدنی بدون فلوراید چشمه معدنی آب شیرین نوشیدنی آب معدنی، آبی که حاوی مقدار زیادی مواد معدنی یا گازهای محلول است.

آب معدنی چشمه های طبیعی معمولاً دارای محتوای بالای کربنات کلسیم، سولفات منیزیم، پتاسیم و سولفات سدیم است. همچنین ممکن است با گازهایی مانند دی اکسید کربن یا سولفید هیدروژن آغشته شود.

آب معدنی به صورت مصنوعی با افزودن نمک به آب مقطر یا هوادهی آن با دی اکسید کربن تولید می شود. محتوای معدنی آب معدنی طبیعی و مصنوعی بسیار متفاوت است و در برخی موارد ممکن است کمتر از آب معمولی باشد.

از زمان‌های قدیم مردم در آب چشمه‌های معدنی به‌ویژه چشمه‌های آب گرم استحمام می‌کرده‌اند، زیرا این آب برای روماتیسم، آرتروز، بیماری‌های پوستی و بیماری‌های مختلف دیگر مفید است.

آب

بسیاری از این چشمه ها به مکان هایی برای آبگرم ها و استراحتگاه های بهداشتی تبدیل شده اند.

که برخی از معروف ترین آنها باث، سامرست، انگلستان است. بادن و ویسبادن، آلمان؛ و ساراتوگا اسپرینگز، نیویورک. استفاده از آب معدنی به عنوان یک نوشیدنی از اواسط دهه 1970 به شدت افزایش یافته است.

سالانه مقادیر زیادی آب بسته بندی شده از چشمه های معدنی فرانسه، ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی صادر می شود.

در اتحادیه اروپا، زمانی که آب بطری شده در منبع بطری شده باشد و تحت درمان حداقلی قرار نگرفته باشد، ممکن است آب معدنی نامیده شود.

حذف آهن، منگنز، گوگرد و آرسنیک از طریق تخلیه، فیلتر کردن یا تصفیه با هوای غنی شده با ازن مجاز است، تا جایی که این تصفیه ترکیب آب را از نظر ترکیبات ضروری که به آن خاصیت می‌دهند، تغییر نمی‌دهد.

هیچ افزودنی مجاز نیست به جز دی اکسید کربن که ممکن است با روش های منحصراً فیزیکی اضافه، حذف یا دوباره وارد شود. هیچ درمان ضد عفونی مجاز نیست، و همچنین افزودن عوامل باکتریواستاتیک مجاز نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *