در سال 1847، اختراع دستگاه پرس پولکی کنجدی نازک (که با نام شگفتانگیز ماشین اسباببازی نیز شناخته میشود) امکان تولید چندین شکل و اندازه آب نبات و پولکی را به طور همزمان فراهم کرد.
در سال 1851، شیرینیپزها شروع به استفاده از ظرف بخار گردان برای کمک به جوشاندن شکر کردند.
این دگرگونی به این معنی بود که آب نبات و پولکی ساز دیگر نیازی به هم زدن مداوم شکر در حال جوش نداشت.
گرمای سطح تابه نیز بسیار یکنواختتر توزیع میشد و احتمال سوختن شکر را کاهش میداد.
این نوآوریها این امکان را برای تنها یک یا دو نفر فراهم کرد تا بتوانند با موفقیت تجارت آب نبات را اداره کنند.
دوست مشترک ما، 7 ژانویه 1885، کارتون طنز جوزف کپلر، هشدار دهنده خطرات افزودنی های رنگی مورد استفاده در آب نباتو پولکی .
با پیچیده شدن مسیر تولیدکننده به بازار، بسیاری از غذاها تحت تأثیر تقلب و افزودن مواد افزودنی قرار گرفتند که از مواد نسبتاً بی ضرر مانند نشاسته ذرت ارزان قیمت و شربت ذرت تا مواد سمی متغیر بودند.
برخی از تولیدکنندگان با افزودن مواد خطرناکی که مقررات قانونی برای آنها وجود ندارد، رنگ های روشن را در آب نبات و پولکی تولید می کردند: سبز (اکسید کروم (III) و استات مس)، قرمز (اکسید سرب (II,IV) و سولفید جیوه)، زرد (سرب) کرومات و سفید (گچ، تری اکسید آرسنیک).
جوزف کپلر در کارتون جلدی برای Puck در سال 1885 خطرات مواد افزودنی در آب نبات و پولکی را با به تصویر کشیدن “دوستی متقابل” بین آب نبات های راه راه، پزشکان و گورکن ها به طعنه زد.
در سال 1906، تحقیقات در مورد خطرات افزودنیها، نمایشگاههای صنایع غذایی و فشار عمومی منجر به تصویب قانون غذا و داروی خالص، اولین قانون فدرال ایالات متحده برای تنظیم مواد غذایی و داروها، از جمله آب نبات و پولکی شد.
انجمن به هالووین: تا به امروز، روند رفت و آمد خانه به خانه برای دریافت آب نبات و پولکی رایگان در ایام هالووین به یک جذابیت بزرگ برای کودکان در سراسر آمریکا تبدیل شده است.
این یک روز از سال است که زنگ خانه همسایه را از نظر اجتماعی پذیرفتنی است.
کودکان در سراسر کشور به طور مداوم لباس می پوشند و خانه به خانه می روند.
به نوبه خود، ساکنان هر خانه با مهربانی برای کودکان آب نبات و پولکی می خرند و آن را به تدریج به آنها می دهند.
درست مانند اواسط دهه 1970، شکل اصلی آب نباتی و پولکی که از بین می رود، شیرینی های از پیش بسته بندی شده است.
به دلیل کنترل کیفیتی که با هر محصول ارائه می شود، والدین احساس راحتی می کنند که به فرزندان خود اجازه دهند آب نبات و پولکی های از پیش بسته بندی شده بخورند.
در نتیجه، آب نبات و پولکی های نام تجاری تا به امروز به یکی از لوازم اصلی هالووین و ترفندها تبدیل شده اند.
برخی از آب نبات ها همچنان در میان افراد حقه باز محبوب هستند، مانند ریس کاپ، کیت کت، و اسنیکرز، که سه آب نبات برتر هالووین در سال 2022 بودند.